Tähtis info! Netlens on laoliikumise tõttu ajutiselt tellimuste jaoks suletud. Loodame taasavada hiljemalt 5. septembril 2022. Kui teil on pooleliolevate tellimuste kohta küsimusi, võite võtta ühendust klienditeenindusega. Vabandame ebamugavuste pärast ja ootame lähitulevikus veelgi paremat teenust.

netlens.ee

Tarneaeg
Enamik tellimusi saadetakse 48 tunni jooksul pärast tellimist (tööpäevade jooksul). Prillid saadetakse tavaliselt 10-14 päeva jooksul. Juhul, kui korraldus sisaldab esemed, mida meil ei ole laos, on tarneaeg veidi pikem. Tarneajad on märgitud vastava toote lehel. Kui tellimus sisaldab nii laoartikleid kui ka eritellimuselaadetisi, kehtib pikem tarneaeg. Kui soovite laoartiklite osalist tarnimist ette, on seda võimalik korraldada. Sellisel juhul võtke palun ühendust klienditeenindusega.) Mõnedel erandjuhtudel on tellimuse toode isegi tootjatel ja hulgimüüjatel otsas, me nimetame sellistes olukordades seda toodet "Out of Stock" ja teavitame teid sellest niipea, kui me saame saame teada. Kui toode on "Out of Stock", tähendab see tavaliselt 1-2 nädalast viivitust teie tarnes ja loomulikult on sellistel juhtudel võimalik teie tellimus tasuta tühistada (muide, seda on alati võimalik teha).

Kahe tarne koju
Me postitame kõik tarned otse teie koju. Juhul kui postkontor leiab, et saadetis on liiga suur, et see teie postkasti mahuks (umbes 10% juhtudest), võib postiljon otsustada jätta saadetise teie ukse ette, kui seda peetakse ohutuks, vastasel juhul edastatakse see teie kohalikule postiametnikule ja te saate siis kätte posti teel saadetakse teile kviitung, mida kasutate kauba kättesaamiseks (ilma lisatasuta).

Tarnerisk
Netlens hüvitab kliendile tarnimise ajal tekkinud kaubakahjustused. Netlensile tagastamisel kannab saatmise riski saatev klient. Me jätame endale õiguse mis tahes hilinemistele, mis ei ole meie kontrolli all. Teavitus tarnimata jätmisest tuleb esitada mõistliku aja jooksul, et meil oleks võimalus saadetist jälgida, tavaliselt 14 päeva jooksul pärast seda, kui kliendile on saadetud e-kirja teel teade kauba postitamisest.

Väljaastumisõigus
Teil on alati 14-päevane taganemisõigus alates kauba kättesaamise kuupäevast, mis tähendab, et te kui klient võite kauba meile tagastada ja saada selle täies ulatuses tagasi. Tingimus on, et originaalpakend on täielikult avamata, märgistamata ja muutmata kujul. Teil ei ole õigust nõuda avatud kastide tagastamist. Enne avamist kontrollige hoolikalt pakendit, et veenduda, et tegemist on õige tootega.

Märkus! Meie taganemisõigus ei kehti retseptiravimite suhtes.

Algselt tasuta tagastamine
Kui olete tellinud vale toote või muudate mingil muul põhjusel oma meelt või soovite esitada kaebuse, võite oma tooted meile 14 päeva jooksul tagastada. Me katame tagastamiskulud sõltumata tagastamise põhjusest. Tellige lihtsalt "Tagastuspakett" see lingil. Ärge tagastage kaupu enne, kui olete meiega ühendust võtnud ja saanud vastuse.

Tootegarantii
Pakume 1-aastast tootegarantiid, mis tähendab, et kui prillid või kontaktläätsed lähevad selle aja jooksul tootmisvea tõttu katki, on teil õigus saada uus paar või lasta defekt parandada. Defektsed tooted tuleb alati säilitada ja meile tagastada.

Kohustused
Loomulikult on võimalik pretensioone esitada defektsete kaupade kohta. Palun võtke ühendust klienditeenindusega või tellige "tagastuspakett" sellel lingil enne kauba tagastamist, mida soovite tagasi nõuda. Palun ärge saatke kaupu otse tootjale, kõik pretensioonid peavad minema meie kaudu. Vaidluse korral järgime alati üldise kaebuste nõukogu (ARN) avaldusi.

Hinnad
Kui tegemist on lingi või allahindluskoodi kaudu toimuva hinnapakkumisega, ei saa neid rakendada tagantjärele (st pärast tellimuse vormistamist meie veebipoes). Samuti jätame endale õiguse teha tehniliste või manuaalsete vigade tõttu hinnavigu.

Siduva kokkuleppe
Siduvat lepingut ei ole sõlmitud enne, kui tellimus on läbi vaadatud ja meie või meie alltöövõtjate laost lõppkliendile saadetud. Kuni selle toimumiseni on müüjal ja ostjal õigus ostu mis tahes põhjusel tühistada. Samuti on ostjal õigus ostu tühistada teatud tingimustel kuni 14 päeva pärast tarnimist (vt ostutingimuste punkti "Taganemisõigus").

Maksmine
Eduka tagasiostu/tagasinõude korral makstakse makstud raha tagasi kliendi isiklikule kontole või kaardimaksete puhul kontole, millega kaart on seotud. Tagasimakse tehakse 10 päeva jooksul pärast heakskiidetud tagasiostu/nõude esitamist.

Etapiirang
Netlensis ostmiseks peate olema vähemalt 18-aastane ja omama kehtivat Rootsi isikut tõendavat dokumenti, et saada pakisaadetisi, või omama eestkostja nõusolekut ostmiseks. Alaealise kaardiga sooritatud kaartide ostude puhul vastutab volitatud isik kaardi ja kaardiga sooritatud ostude eest ning selle eest, et eestkostja nõusolek ostuks on saadud.

Korraldus
Me soovime, et teil oleks optiku või silmaarsti hiljutine retsept meile tellitud läätsede ja võimsuste kohta. Alates 1. jaanuarist 2011 ei ole see enam seaduslik nõue, kuid meie ja teie huvides soovime, et teil oleks alati kehtiv retsept, kui te meilt ostate. Erandiks on värvilised läätsed, millel puudub tugevus - me ei nõua, et teil oleks selle tüüpi toote jaoks retsept. MÄRKUS! Me ei kontrolli teie retsepti, vaid usaldame teid, kui kinnitate selle olemasolu. Seetõttu on väga oluline, et te teaksite täpselt, mida te tellidate - jälgige hoolikalt oma retsepti või kontrollige oma eelmisi läätsepakendeid, et veenduda, et te tellite õigeid tooteid.

Tellimus
Kui olete alustanud meiega tellimust, saate alati umbes nädal enne järgmist saadetist e-kirja. Seejärel on teil alati võimalus tellimus tühistada, tagastades e-kirja. Tellimusega ei kaasne mingeid kohustusperioodi või lisatasusid. Kui te ei ole saanud meie eelteadet eelseisvast tarnest ja läätsed jõuavad õigeaegselt kohale, kuigi te neid ei soovi, korraldame teile tasuta tagastuse. Loomulikult võite oma tellimuse tühistada või edasi lükata, vastavalt oma soovile.

Küpsised
Kasutame küpsiseid, et hõlbustada tellimist. Näiteks mäletab meie süsteem, mida olete oma ostukorvi pannud, isegi kui sulgete oma brauseri ja pöördute seejärel uuesti poodi tagasi. Siiski on võimalik tellida veebilehelt www.netlens.se ka siis, kui teie brauseris on küpsised "keelatud". Lisateave SIIN.

Makseviisid
Pakume kolme erinevat makseviisi:

1.) Abonementide eest esitatav arve
Kui valite oma tellimuse puhul arve alusel maksmise, saadetakse teile arve samas pakendis, kuhu kontaktläätsed on tarnitud. Seejärel on teil 30 päeva aega arve tasumiseks. Kui arve jääb 30 päeva pärast tasumata, saadame teile meeldetuletusarve koos meeldetuletuslõivuga 60 SEK. Kui arve on veel 10 päeva pärast tasumata, saadame teile nõudekirja, mille lisatasu on 180 krooni ja 24% viivitusintressi, mida arvutatakse alates esimesest arve kuupäevast, st päevast, mil kaup teile postitatakse. Arveid käsitlevatele küsimustele vastatakse e-posti teel või telefonil 08-618 05 05.

2.) Paypal
Võtke ühendust klienditeenindusega, et saada juhiseid Paypaliga maksmiseks. Loe Paypali kui makseviisi kohta rohkem siit: paypal KKK.

3.) Klarna
Koostöös Klarna ja makselahendusega Klarna Checkout pakume:

  • 1. Arve
  • 2. Osaline makse
  • 3. Kaardimakse
  • 4. Klarna Direct
  • Kui valite Klarna makseviisi ja esitate andmed kassas, nõustute Klienditingimustega.
    Klarna Checkout esitab teile teatud teavet, kui teid on tuvastatud. Teave, mida peate esitama identifitseerimiseks, võib erineda eri ostujuhtumite ja klientide puhul. Krediidikontrolli ei tehta kunagi otse Klarna Checkoutis, vaid vastavalt vajadusele, sõltuvalt valitud makseviisist. Klarna poolt koostatud krediidiinfo ei mõjuta teie krediidivõimelisust ja seda ei saa näha teised, kes küsivad teie kohta krediidiinfot, näiteks pangad. Kui teid on tuvastatud, näitab Klarna Checkout teile, millised võimalused on teile kättesaadavad. Aeg-ajalt võib muutuda, milliseid võimalusi teile pakutakse. Lisateavet ja täielikud tingimused Klarna makseviiside kohta leiate Klarna tingimused.
    Teie makseid puudutava teabe saamiseks võtke palun ühendust Klarna klienditeenindusega. Teie tellimused leiate Clarki rakendusest.

    Krediidi ja aadressi kontroll
    Kui maksame arve tellimise teel (mitte Klarna kaudu), teeme alati uute klientide krediidikontrolli, mille käigus tagame, et kliendil ei ole maksehäireid ega võlgu täitevasutuses. Pange tähele, et tavaliselt võtame tellimusi vastu ainult teie registreeritud aadressile (välja arvatud erandjuhtudel, nagu näiteks ajutised tarned suvemajja jne). Kui teid ei kiideta kontrollimisel heaks, teavitatakse teid sellest kohe reaalajas. Me saadame teile ka nn korduvpäringu kirja koos teatega, et krediidikontroll on tehtud, olenemata sellest, kas see on heaks kiidetud või mitte.

    Personalandmete ohutu käitlemine
    Kui tellite meilt kaupu, salvestame teie isikuandmeid vastavalt PUL (isikuandmete seaduse) alusel kehtivatele eeskirjadele. Me kasutame andmeid ainult selleks, et viia lõpule teie kaupade tarnimine ja suhelda teiega seoses teie ostudega Netlensist. Teil on õigus tutvuda teie kohta salvestatud andmetega ja nõuda nende täielikku kustutamist või muutmist vastavalt teie soovile.

    Ravimite müük
    Juhul kui ostu sisaldab ainult või osaliselt ravimeid, on vanusepiiranguks 18 aastat. Seejärel toimetatakse kaup ainult kliendi registreeritud aadressile kas isikliku kviitungiga isikliku kättetoimetamise teel või isikliku kviitungiga postiljonilt kättesaamise teel. See menetlus tagab, et ainult 18-aastased või vanemad inimesed saavad osta vanusepiiranguga kaupu veebilehe www.netlens.se kaudu. See veebipood www.Netlens.se on heaks kiidetud ravimite müügiks Internetis. Seda saate kontrollida, kui klõpsate meie veebilehtede allosas oleval ELi logol.

    MÄRKUSED! Meie taganemisõigus ei kehti ravimite suhtes.

    Agentuuri kontaktandmed
    Telefonikeskuse telefon: 018-17 46 00
    Ravimiteave: 0771-46 70 10

    Postiaadress:
    Rootsi Meditsiinitoodete Amet
    Lahter 26, 751 03 Uppsala

    Visiidi aadress:
    Uppsala Teaduspark
    Dag Hammarskjölds väg 42
    752 37 Uppsala

    Tähtis info! Netlens on laoliikumise tõttu ajutiselt tellimuste jaoks suletud. Loodame taasavada hiljemalt 5. septembril 2022. Kui teil on pooleliolevate tellimuste kohta küsimusi, võite võtta ühendust klienditeenindusega. Vabandame ebamugavuste pärast ja ootame lähitulevikus veelgi paremat teenust.

    Copyright 2022 Netlens Scandinavia AB

     

    www.netlens.se | www.netlens.no | www.netlens.fi | www.netlens.dk | www.netlens.ee | www.netlens.lv | www.netlens.lt